چرا مردان بیش از زنان به کرونا مبتلا می شوند؟

رئیس اداره سلامت میانسالان وزارت بهداشت به تشریح جزئیات علل بالا بودن آمار مردان نسبت به زنان در ابتلا به کرونا پرداخت و گفت: دلایل فرهنگی، مسئولیت شغلی و... همگی از عواملی هستند که مردان را بیش از زنان در ...