رئیس اداره سلامت میانسالان وزارت بهداشت به تشریح جزئیات علل بالا بودن آمار مردان نسبت به زنان در ابتلا به کرونا پرداخت و گفت: دلایل فرهنگی، مسئولیت شغلی و... همگی از عواملی هستند که مردان را بیش از زنان در ...